ZAPOSLENICI
2024 – Institut za migracije i narodnosti, Zagreb
2020 – 2024. Sveučilište u Zagrebu Sveučilišni računski centar
2018 – 2020. CARNET: Hrvatska akademska i istraživačka mreža
2013 – 2018. Algebra
2008 – 2012. Infokatedra
2018. – Pomoćnik urednika u međunarodnom časopisu International Journal of Information and Communication Technology Education (IJICTE).
Računalni korpusi, otvorena znanost, podatkovno potpomognuto poučavanje, digitalno učenje
2024. – Rad na znanstveno-istraživačkom projektu IntegrirajME CitiVerse: Korištenje tehnologija proširene stvarnosti (XR) za podršku najboljih praksi u integraciji hrvatskih povratnika, njihovih potomaka i drugih useljenika.
2024. Rad na znanstveno-istraživačkom projektu Creating a Robust Accessible Federated Technology for Open Access (CRAFT-OA) (broj ugovora: 101094397 ) iz programa Europske unije Obzor Europa koji se bavi pružanjem tehnološke i organizacijske podrške dijamantnom otvorenom pristupu.
2020.– 2024. Rad na znanstveno-istraživačkom projektu National Initiatives for Open Science in Europe (broj ugovora: 857645) iz programa Europske unije Obzor 2020 koji se bavi otvorenom znanosti, uspostavom nacionalnih oblaka za otvorenu znanost u zemljama jugoistočne Europe, uključivanjem usluga i servisa u Europski oblak za otvorenu znanost (engl. European Open Science Cloud, EOSC).
2020. Rad na znanstveno-istraživačkom projektu RDA Europe 4.0 (broj ugovora: 777388) iz programa Europske unije Obzor 2020 koji se bavio upravljanjem istraživačkim podacima te FAIR podacima i načelima.
2018.– 2020. Rad na znanstveno-istraživačkom projektu CRISS (Demonstration of a scalable and costeffective cloudbased digital learning infrastructure through the Certification of digital competences in primary and secondary schools, broj ugovora: 732489) iz programa Europske unije Obzor 2020.
Posavec, K. (2020). Computer Corpora and Open Source Software for Language Learning: Emerging Research and Opportunities. U: Lawrence A. Tomei (ur,) Advances in Educational Technologies & Instructional Design (AETID) Book Series Pennsylvania, USA: IGI Global. DOI: 10.4018/978-1-7998-3680-3. ISBN: 9781799836803
Posavec, K. (2020). Using ICT in the Classroom for Acquiring Digital Competences: Three Case Studies From Croatian Primary Schools. U: P. Ordóñez de Pablos, M. D. Lytras, X. Zhang (ur.) IT and the Development of Digital Skills and Competences in Education. (str. 198-216). Pennsylvania, USA: IGI Global.
Posavec, K. (2018). Uporaba korpusa u poučavanju hrvatskoga kao drugoga i inoga jezika. Studia lexicographica: časopis za leksikografiju i enciklopedistiku, 12(22), 63-84.
Preradović, N. M., Posavec, K., Unić, D. (2019). Corpus-Supported Foreign Language Teaching of Less Commonly Taught Languages. International Journal of Instruction, 12(4), 335-352 DOI:10.29333/iji.2019.12422a.
Unić, D., Mikelić Preradović, N., Posavec, K. (2014). Multimedia as a Didactic Tool for Teachers in Elementary Education in Croatia. International Journal of Education and Information Technologies, 8, 67-74.
Preradović, N. M., Posavec, K., Boras, D. (2012). Study Abroad and Service Learning Assisting Students in Learning Croatian Language. International Journal of Education and Information Technologies, 6, 336-344.
Opširnija bibliografija: