ZAPOSLENICI
2014. – doktorat – Sveučilište južnog Queenslanda. Naslov disertacije: “Uporaba Second lifea i Skypea za olakšavanje slušanja s razumijevanjem kod učenika drugoga jezika”.
2007. – magistar primijenjene lingvistička – Sveučilište južnog Queenslanda.
2004. – magistar obrazovanja i odgoj – specijalizacija menađmenta (istraživački projekt 25% – vodstvo učitelja u osnovnim školama)
1999. – Certifikat stup II iz sistemske teologije, Institut za obrazovanje vjere, Katolička nadbiskupija u Brisbaneu, Queensland, Australija.
1999. – Certifikat stup IV pedagog obrazovanja odrastlih – kategorija 2, Gold Coast Institute of TAFE. Queensland, Australija.
1996. – Bachelor obrazovanja i odgoj, Sveučilište tehnologije u Queenslandu, Australija..
2021. – Institut za migracije i narodnosti.
2018. – 2021. Fakultet hrvatskih studija, Sveučilište u Zagrebu (više stručna savjetnica).
2015. – 2018. Ruzium d.o.o (Direktorica).
2013. – 2015. University of Southern Queensland (nastavnica – ITAS).
2010. – 2013. Ekonomskom i pravnom fakultetu, University of Southern Queensland, Australija (projekt menadžer istraživačkih projekata).
2009. – 2016. gost istraživačica, Hrvatski studiji, Macquarie University, Australija.
1996. – 2010. Učiteljica i/ili pedagog (u raznim katoličkim i državnim osnovnim školama u Brisbaneu, Sydneyu, Berriu (Australija), u Rawrethu (Engleska).
2020. – 2021. – Članica organizacijskog odbora “Association of Asian and Pacific Computer Assisted Language Learning” (APACALL – Zaklade kompjutorskog učenja Azije i Pacifika).
2007. – 2016. – Članica direktorskog odbora – Zaklade hrvatskih studija u Australiji.
Povratni migracijski i integracijski procesi, migracije, identitet, e-učenje, računalno posredovana komunikacija, upravljanje virtualnim timovima, učenje temeljeno na igrama (kompjutorski), razvijanje vještina kritičkog razmišljanja.
Uredništvo:
2021. – Gost urednik časopisa – International Migration (Wiley).
2018. – 2021. – Gost urednik časopisa – Refugee Survey Quarterly (Oxford University Press).
2015. – 2018. – Gost urednik časopisa – IRMA (International Management Research Academy).
Znanstveno-istraživački rad
2020. – 2022. – Zajedništvo i ljubav, Nositelj projekta: Domovinska i iseljenička zajednica , Partneri na projektu: Hrvatski zavod za zapošljavanje, Područna služba Zagreb i Centar za socijalnu skrb Zagreb. Ukupna vrijednost bespovratnih sredstava je 557.195,88 kuna. Bespovratna sredstva osigurana su iz Državnog proračuna Republike Hrvatske (15%) i iz Europskog socijalnog fonda (85%) – voditeljica projekta
2020. – 2021. – E-tandem projekt kritičkog razmišljanja: Korištenje međuškolskih aktivnosti e-tandema za razvijanje vještina kritičkog razmišljanja za učenike engleskoga jezika kao prvog i drugog jezika u osnovnoj školi. Fakultet hrvatskih studija. Financiranje projekta: U.S. Embassy (Croatia). Ukupna vrijednost bespovratnih sredstava je 10.000 USD -voditeljica projekta
2021. – Pathways to enabling the return of Croatian families to Croatia: Supporting families in the public education system – voditeljica projekta
2021. – Potencijali profesionalne i znanstvene dijaspore za gospodarski razvoj Hrvatske: studija slučaja, Hrvati u Australiji (IMIN)
2020. – 2024. – COST projekt Žene u pokretu (CA19122). Član upravnog odbora za Hrvatsku.
2020. – Mreža 2050. – Demografija od odgovora do izazova – Demografski potencijali hrvatskog iseljeništva.
2018. – 2021. Studentska virtualna mreža – učenje hrvatskog i engleskog (Hrvatska, Australija, BiH, Argentina, Chile) (Voditeljica projekta). Fakultet hrvatskih studija i Sveučilište u Mostaru.
2013. – 2014. – Strategija učenja jezika u online prostorima. “Language learner strategy use in online learning spaces” – (Voditeljica projekta). Macquarie Sveučilišta, Australija. Financiranje projekta: Zaklade hrvatskih studija (Australija). Iznos: 2.500.00 AUD.
2012. – 2013. – ‘BEAMS’ (angažman i težnje kroz mentorstvo u školama) project. Sveučilištu južnog Queenslanda, Australia.
2013. – E-hotseat. Sveučilištu južnog Queenslanda, Australia.
2010. – 2012. – Obrazovanje na ekonomskom fakultetu u 21 stoljeća. “Business education in the 21st Century” Sveučilištu južnog Queenslanda. Australia.
*bivše prezime Levak
Ružić, N. K., Luchetti, M. F., & Perić Kaselj, M. (2020). Labour market participation of returnees to the cultural homeland, Croatia: processes to participation. Proceedings from the Migration and Identity: Culture, economy and state. International Conference, December 2018., Institute of Migration and Ethnic Studies, Zagreb.
Jurčević, K., Ružić, N. K. & Perić Kaselj, M. (2020). Suvremene globalne ženske migracije i iseljavanje žena iz Republike Hrvatske. Proceedings from the Migration and Identity: Culture, economy and state. International Conference, December 2018., Institute of Migration and Ethnic Studies, Zagreb.
Perić Kaselj, M., Luchetti, M. F., & Ružić, N. K. (2020). La construcción de la identidad croata en América del Sur (The development of the Croatian identity in South America). Proceedings from the Migration and Identity: Culture, economy and state. International Conference, December 2018., Institute of Migration and Ethnic Studies, Zagreb.
Levak, N. K, Luchheti, M. F., Perić Kaselj, M., & Jurčević, K. (2019). Return migration and second generation’s movement to Dalmatia, Croatia: financial, political, educational, and emotional perspectives and processes undergone by women who moved to the Dalmatian coast of Croatia. In K. Jurčević, L. Kaliterna Lipovčan, O. Ramljak (Eds.). Mediterranean Issues Book 2, Reflections on the Mediterranean, 2019. Zagreb, Croatia. Institute of Social Sciences Ivo Pilar.
Luchetti. M. F., Levak, N. K., & Perić Kaselj, M. (2019). Dubrovnikans in South America: Contemplating Identity through historical and contemporary perspectives. In K. Jurčević, L. Kaliterna Lipovčan, O. Ramljak (Eds.). Mediterranean Issues Book 2, Reflections on the Mediterranean, 2019. Zagreb, Croatia. Institute of Social Sciences Ivo Pilar.
Levak, N. (December, 2018). Online and virtual teamwork – a model to reduce Croatia’s braindrain effect. Dijasporski i nacionalno-manjinski identiteti: migracije, kultura, granice, države. Zbornik s međunarodnog znanstvenog skupa održanog 12. i 13. prosinca 2016. u Institutu za migracije i narodnosti, Zagreb, Croatia.
Levak, N., & Son, J-B. (May, 2017). Facilitating second language learners’ listening comprehension with Second Life and Skype. ReCALL. 29(2) pp. 200/218. https://doi.org/10.1017/S0958344016000215
Kavanagh, M., Caspersz, D., Levak, N., & Sargent, L. (2012). Business education in the 21st century: Examining the antecedents and consequences of student team virtuality. Final Report. Sydney: Office for Learning and Teaching: Department of Industry, Innovation, Science, Research and Tertiary Education. ISBN 978 1 921916 92 2 [PDF].
Sargent, L., Kavanagh, M., Caspersz, D., Chia, A., & Levak, N. (2011). Student team virtuality: examining student experiences and outcomes. In: Academy of Management 2011 Annual Meeting: West Meets East: Enlightening, Balancing, Transcending, 12-16 Aug 2011, San Antonio, TX. United States.
Kavanagh, M., & Levak, N. (2011, March). E-hotseat: Using Chat Room Activities to Facilitate the Development of Primary School Students’ Questioning Skills and Understanding of Character Traits and Plot Development in Narratives. In S. Barton et al. (Eds.), Proceedings of Global Learn Asia Pacific 2011 (pp. 1054-1059). AACE. http://www.editlib.org/p/37299.
Levak, Natasha (2013). Using Second Life and Skype or facilitating the development of listening comprehension in second language learners. [Doctoral dissertation]. Available from https://eprints.usq.edu.au
Opširnija bibliografija: ORCID ID – https://orcid.org/0000-0002-6706-5429