Konferenciju je organizirao poslovni časopis – Suvremena trgovina i Hrvatska gospodarska komora, 16. listopada 2019. u Zagrebu, dvorana Auditorium – Kraš, Ravnice 48 s početkom u 9 sati.
Konferencija se odvijala pod visokim pokroviteljstvom predsjednice RH Kolinde Grabar-Kitarović.
U dva panela pokušalo se ukazati na međuovisnost borbe za inovacijama i povećanom konkurentnošću na ukupan razvoj hrvatskoga gospodarstva. Očito je da se Hrvatska više ne smije zadovoljavati stopama rasta ispod 3 posto, a poželjna je visina rasta od najmanje 5 posto. Hrvatska u apsolutnim razmjerima sporo raste, a u relativnim brzo zaostaje za ostalim tranzicijskim zemljama. Hrvatska bi svoj rast i razvoj trebala zasnivati na proizvodnji s visokom dodanom vrijednošću, a ne na turizmu. Za to su potrebna ulaganja, domaća i strana, bez kojih nema impulsa za nova radna mjesta i brži razvoj. Isto tako, vrijeme je da se analitički razmotri što nam donosi povećana internacionalizacija i kako se domaći proizvođači, prije svega izvoznici, nose s tim problemima. Konferencija je bila prigoda da utvrde kojim pravcima ide hrvatsko gospodarstvo i kako se pozicioniramo na gospodarskoj karti EU.
Partneri
Organizacija skupa zamišljena je uz prisustvovanje i aktivno sudjelovanje najvažnijih institucija odgovornih za ova područja: Ministarstva gospodarstva, poduzetništva i obrta, Hrvatske gospodarske komore, Hrvatske obrtničke komore, Hrvatske udruge poslodavaca, Grada Zagreba, Hrvatskih izvoznika, Instituta za migracije i narodnosti, Njemačko-hrvatske industrijske i trgovinske komore, Zaklade Konrad Adenauer, te Smart partnera Hamag-Bicroa.
Sudionici Konferencije biti će tvrtke i obrti, predstavnici gospodarskih udruženja (komora i poslodavaca) i nadležnih državnih institucija (ministarstava i agencija) iz Hrvatske i susjednih zemalja.